Allmänt meddelande

Kollaps
No announcement yet.

packlista semestersegling

Kollaps
X
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
Nya inlägg

• packlista semestersegling

Varje vår ångrar vi att vi inte skrev en packlista för vad som ska kommas ihåg att ta med till semesterseglingen. Det skulle verkligen underlätta packningen att ha en lista och bara bocka av på. Hade ju varit lättare att skriva den när man ser vad som finns med i båten. I vår ska vi ut på en lite längre tur utanför Sverige så det känns extra viktigt att inte glömma en massa saker. Är det någon som har en bra packlista eller kan tipsa om var man kan finna en?
    / Charlie A

Senaste inlägg

Kollaps

• bonow
    Utombordare 2-takt går bara på fullgas
    bonow
    Jag har en 2-takts, 4 hästars Mercury från tidigt -00 tal där den startar fint på choke och går bra på höga varv, men när man sänker varvet så dör den...
    igår, 16:19
  • Bergfinken
    Kinesiska utombordare
    Bergfinken
    Hej!
    har en fråga angående kinesiska utombordare...
    Hidea, Sea King, Titanmarine, Parsun mfl..
    Är alla dessa kopior av Yamaha? Har...
    igår, 14:40
  • jedholm
    Slang från varmvattenberedare
    jedholm
    Tänkte byta alla vattenslangarna till dricksvattnet i vinter. Till färskvattentanken tänkte jag köra blå dricksvattenklassade slangar. Men vad ska jag...
    2018-08-17, 18:03
  • Danis78
    Mercery TDS
    Danis78
    Halloj!

Har en ny Mercury 60 EFI med TDS. Efter förra turen lyser den röda lampan konstant även efter jag tagit ur stöldskyddsnyckeln...när...
    2018-08-16, 12:06

Senaste ämne

Kollaps

• bonow
    Utombordare 2-takt går bara på fullgas
    bonow
    Jag har en 2-takts, 4 hästars Mercury från tidigt -00 tal där den startar fint på choke och går bra på höga varv, men när man sänker varvet så dör den...
    igår, 16:19
  • Bergfinken
    Kinesiska utombordare
    Bergfinken
    Hej!
    har en fråga angående kinesiska utombordare...
    Hidea, Sea King, Titanmarine, Parsun mfl..
    Är alla dessa kopior av Yamaha? Har...
    igår, 14:40
  • jedholm
    Slang från varmvattenberedare
    jedholm
    Tänkte byta alla vattenslangarna till dricksvattnet i vinter. Till färskvattentanken tänkte jag köra blå dricksvattenklassade slangar. Men vad ska jag...
    2018-08-17, 18:03
  • Danis78
    Mercery TDS
    Danis78
    Halloj!

Har en ny Mercury 60 EFI med TDS. Efter förra turen lyser den röda lampan konstant även efter jag tagit ur stöldskyddsnyckeln...när...
    2018-08-16, 12:06
Working...
X