Allmänt meddelande

Kollaps
No announcement yet.

Hjälp! Grill till båten?

Kollaps
X
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
Nya inlägg

• Hjälp! Grill till båten?

Hej! Vad har ni för grill till båten? Vad ska man tänka på inför inköp? Gasol eller kol? Rökfri? Alla tips uppskattas!

Tack vare Google hittade jag den här tråden på maringuiden: http://www.maringuiden.se/forum/topi...igen/?p=590701 med många bra tips. Det får bli en lotusgrill från egrillen!
    Kol och klotgrillar för dej som inte vill fuska med grillande och samtidigt få den där goda kolsmaken på köttet. Fri frakt och förmånliga priser!

Kommentar

Senaste inlägg

Kollaps

• Amatör2
      Förlänga båt?
      Amatör2
      Hej alla i forumet..
      Har eventuellt möjlighet att få en Albin Vega som är urplockad och påbörjad renovering på.
      Har fått en underlig idé...
      2018-01-14, 16:33
    • Bluewater69
      Ritningar, Böcker, Byggbeskrivningar Säljes
      Bluewater69
      Böcker och ritningar (Segelbåtar från 18 till 55 fot) EX. Samson, Hartley, Peter Ibold!
      Ca 150 böcker om långsegling samt massor Byggbeskrivningar...
      2018-01-14, 08:43
    • RP1981
      Försäkringa vid långsegling
      RP1981
      Hej.

Jag och min sambo har tänkt att göra slag i saken och åka på en långsegling. Då undrar jag vilka personförsäkringar kan ni rekomenderar...
      2018-01-12, 01:51
    • aro
      Prototypvarv i Sverige
      aro
      Har för mig att jag såg något på TV för rätt länge sedan om ett varv i Sverige (Stockholm?) där man byggde one off genom att skära ut paneler i något...
      2017-12-27, 19:57

Senaste ämne

Kollaps

• Amatör2
      Förlänga båt?
      Amatör2
      Hej alla i forumet..
      Har eventuellt möjlighet att få en Albin Vega som är urplockad och påbörjad renovering på.
      Har fått en underlig idé...
      2018-01-14, 16:33
    • Bluewater69
      Ritningar, Böcker, Byggbeskrivningar Säljes
      Bluewater69
      Böcker och ritningar (Segelbåtar från 18 till 55 fot) EX. Samson, Hartley, Peter Ibold!
      Ca 150 böcker om långsegling samt massor Byggbeskrivningar...
      2018-01-14, 08:43
    • RP1981
      Försäkringa vid långsegling
      RP1981
      Hej.

Jag och min sambo har tänkt att göra slag i saken och åka på en långsegling. Då undrar jag vilka personförsäkringar kan ni rekomenderar...
      2018-01-12, 01:51
    • aro
      Prototypvarv i Sverige
      aro
      Har för mig att jag såg något på TV för rätt länge sedan om ett varv i Sverige (Stockholm?) där man byggde one off genom att skära ut paneler i något...
      2017-12-27, 19:57
    Working...
    X