Allmänt meddelande

Kollaps
No announcement yet.

Rival 606WAC inkl Yamaha F100

Kollaps
X
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
Nya inlägg

• Rival 606WAC inkl Yamaha F100

Har efter en hel del vånda bestämt mig för att sälja min trogna kamrat som följt mig på många turer med både fiske och annat trevligt i skärgården.

För den som söker en stadig och pålitlig båt i 6m klassen med möjlighet att krypa undan dåligt väder men ända med styrpulpetarens fördelar så är Rival (Rocad är samma båt) 606WAC ett perfekt val.

Båten får genomgående höga betyg i tester för sin sjövärdighet och jag kan bara hålla med, inget jag provat slår den när det är hårt väder och man vill kunna ta sig hem, men mina användningsbehov har ändrats och därför byts den mot annat som passar mina framtida behov bättre.

Se spec nedan och vid ev frågor eller önskemål om bilder och bud så skicka PM.

http://www.rocadboats.com/productDet...9-97c4e6f71564

Båt: Rival 606 WAC 1999 års modell med takställning, normalt skick inga skrovskador eller lagningar, stävgummi monterat inför 2011.

Båten har vinterförvarats inomhus varje vinter sedan ny.

Motor: Yamaha F100 1999 års modell, varvsservad och vinterkonserverad varje år, kamremmen bytt inför 2011, CDI box inkl kablage bytt hösten 2011.

Bränsletankar: Fast tank 100 l, reservtank fast monterad 25 l
    Flödesmätare: Navman flödesmätare och bränslemätare
    Styrning: Hydraulstyrning
    VHF fast monterad med takmonterad antenn
    Kompass flushmonterad
    Takmonterad strålkastare
    Komplett dynsats i ruffen
    Batteri Marin/Fritid 75Ah, nytt 2011
    Reggad Bålsta trailer 1500 kg med tippvagga, sommar och vinterhjul på fälg, hjullagren bytta 2010 sedan dess aldrig doppade i sjövatten vid rampning, winsch med dubbel utväxling och wire, samtliga gummi stödhjul bytta under senaste säsongerna, kullås.

Fiskerelaterad utrustning och tillbehör:

Takmonterat rostfritt spöställ för 6 spön
    Big Jon planerboardmast, delbar
    Big Jon planerboard linhjul, nya linor 1mm nylon 2011
    Rostfria monteringplattor för Djupriggar nya 2010, 3 X rostfria spöhållare på varje sida om förarkonsollen vid linhjulen. http://www.rocadboats.com/productDet...9-97c4e6f71564

Båt: Rival 606 WAC 1999 års modell med takställning, normalt skick inga skrovskador eller lagningar, stävgummi monterat inför 2011.

Båten har vinterförvarats inomhus varje vinter sedan ny.

Motor: Yamaha F100 1999 års modell, varvsservad och vinterkonserverad varje år, kamremmen bytt inför 2011, CDI box inkl kablage bytt hösten 2011.

Bränsletankar: Fast tank 100 l, reservtank fast monterad 25 l
    Flödesmätare: Navman flödesmätare och bränslemätare
    Styrning: Hydraulstyrning
    VHF fast monterad med takmonterad antenn
    Kompass flushmonterad
    Takmonterad strålkastare
    Komplett dynsats i ruffen
    Batteri Marin/Fritid 75Ah, nytt 2011
    Reggad Bålsta trailer 1500 kg med tippvagga, sommar och vinterhjul på fälg, hjullagren bytta 2010 sedan dess aldrig doppade i sjövatten vid rampning, winsch med dubbel utväxling och wire, samtliga gummi stödhjul bytta under senaste säsongerna, kullås.

Fiskerelaterad utrustning och tillbehör:

Takmonterat rostfritt spöställ för 6 spön
    Big Jon planerboardmast, delbar
    Big Jon planerboard linhjul, nya linor 1mm nylon 2011
    Rostfria monteringplattor för Djupriggar nya 2010, 3 X rostfria spöhållare på varje sida om förarkonsollen vid linhjulen." />
    Last edited by Bosse L; 2012-03-08, 15:47.

Båten såld!

Kommentar

Senaste inlägg

Kollaps

There are no results that meet this criteria.

Senaste ämne

Kollaps

There are no results that meet this criteria.

Working...
    X