Allmänt meddelande

Kollaps
No announcement yet.

havsfidra

Kollaps
X
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
Nya inlägg

• havsfidra

har en havsfidra som är utrustad för långsegling, den står på specialbyggd lstbil, min plan vbar att köra ner till portugal Faro och ta färgan över till kanarieöarna och segla runt en vinter men nu har planerna ändrats pga familjen, finns det något intresse så ring 070 5670227, så berättar jag om båten ,,,, ingvar

Välkommen till Fendern

Vad är det för nummer på den?
    Last edited by toaen; 2012-03-26, 19:37.

Kommentar

Hej, jag har letat efter en fidra ett tag nu och undrar om du skulle kunna skicka mig lite bilder och info? Skickar dig ett privatmail om det.

Som toaen fidra expertens fråga "Vad är det för nummer på den?", undrar jag också. Ligger din båt uppe på blocket förresten?

Kommentar

fidran fortfarande kvar, är det någon som är intreserad så ring 070 5670227

Kommentar

Senaste inlägg

Kollaps

• rydsryds
          Fråga ang. Ryds 550 DC -98
          rydsryds
          Hej,

Håller på att kika på en Ryds 550 DC men en Johnsson 90 Ocean runner från 1998.
          Dels undrar jag lite hur denna båt går...
          2019-02-13, 13:01
        • seglarna
          VP MD3B läcker olja i cylinderfoten
          seglarna
          Finns det någon som kan lite om Volvo´s gamla båtmotor MD3B? Vi har en sådan motor under renovering och har nu som sista problem att lösa lite oljeläckage...
          2019-02-07, 19:50
        • Capteinar
          Seafinn 411
          Capteinar
          Hejhej

Försöker hitta höjdmått för Seafinn 411 dvs transporthöden, underkant köl - ovansida hytt-tak. Räcker även med måttet vattenlinje...
          2019-02-05, 16:43

Senaste ämne

Kollaps

• rydsryds
          Fråga ang. Ryds 550 DC -98
          rydsryds
          Hej,

Håller på att kika på en Ryds 550 DC men en Johnsson 90 Ocean runner från 1998.
          Dels undrar jag lite hur denna båt går...
          2019-02-13, 13:01
        • seglarna
          VP MD3B läcker olja i cylinderfoten
          seglarna
          Finns det någon som kan lite om Volvo´s gamla båtmotor MD3B? Vi har en sådan motor under renovering och har nu som sista problem att lösa lite oljeläckage...
          2019-02-07, 19:50
        • Capteinar
          Seafinn 411
          Capteinar
          Hejhej

Försöker hitta höjdmått för Seafinn 411 dvs transporthöden, underkant köl - ovansida hytt-tak. Räcker även med måttet vattenlinje...
          2019-02-05, 16:43
        Working...
        X