Allmänt meddelande

Allmänt meddelande Module
Kollaps
No announcement yet.

Segelvan tjej på 34 år söker båt att jobba på eller segla med, oceanseglingsvana

Page Title Module
Flytta Ta bort Kollaps

X
Conversation Detail Module
Kollaps
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
Nya inlägg

• Segelvan tjej på 34 år söker båt att jobba på eller segla med, oceanseglingsvana

Hejsan!
    Som sagt letar jag en båt att segla. Har möjligheten att göra oceankorsningar eller andra seglingar för att transportera båt till nya ägare eller liknande, sjövanan finns!!
    Gjorde min senastte oceansegling för ett år sen med pappas Jawlriggade 42 fot Rhordes Relliant från Sri Lanka till Malaysia.

Jag kan även jobba som lärare i segelskola för barn och vuxna.

Hör av er om ni behöver besättning

Hej!
    vi har ev. en båt som ska seglas från södra England- Göteborg el Bohuslän, förmodligen redan i maj. Är det ngt som skulle intressera dig? Vad vill du ha i ersättning samt känner du ngn mer som skulle vara intresserad? det är en 10 år gammal båt, 33 fot.

Vänliga hälsningar, Emma, pemmlund@hotmail.com

Kommentar

Hej Emma!
      Det låter absolut intressant!
      Vilken datum är det tänk isf? Jag är upptagen 24-27 maj, men innan dess har jag möjligheten.
      Ersättning har ja inte tänkt så långt på ännu, men kan ta en funderare över detta.
      MvHTess

Kommentar

Vill du ut på lite äventyrligare vatten seglar Journeyman runt Kap Horn och vidare Patagonien/Stilla Havet fr o m november 2010.
        Se Journeyman 60 - Extreme Adventure Yacht
        /jesper

Kommentar

Hej Jesper!
          Låter väldigt intressant och som något som passar in i vad jag gillar för seglingsform.
          Men nov 2010, då är ni med andra ord redan ute o seglar, vart befinner ni er på klotet just nu?

Kommentar

Working...
          X