Allmänt meddelande

Kollaps
No announcement yet.

Båtramper.se

Kollaps
X
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
Nya inlägg

• Båtramper.se

Vill bara informera om att Båtramper.se har fått sig ett lyft.
    Den största förändringen är ett snyggare utséende samt möjligheten att lägga upp bilder på ramperna.

Jag har skrivit om systemet totalt för att passa bättre med kommande funktionalitet så det kan eventuellt finnas någon liten bugg. Är evigt tacksam om ni kontaktar mig angående eventuella buggar.

Och i vanlig ordning; Vet ni om några ramper som inte finns med i registret så lägg gärna till dom. Behöver någon ramp uppdateras? Säg till.

Hälsningar,
    Magnus Vill bara informera om att Båtramper.se har fått sig ett lyft.
    Den största förändringen är ett snyggare utséende samt möjligheten att lägga upp bilder på ramperna.

Jag har skrivit om systemet totalt för att passa bättre med kommande funktionalitet så det kan eventuellt finnas någon liten bugg. Är evigt tacksam om ni kontaktar mig angående eventuella buggar.

Och i vanlig ordning; Vet ni om några ramper som inte finns med i registret så lägg gärna till dom. Behöver någon ramp uppdateras? Säg till.

Hälsningar,
    Magnus" />
    Sveriges mest aktuella register över båtramper och iläggningsplatser. Vi gör det lätt för dig att hitta en bra sjösättningsramp.

Senaste inlägg

Kollaps

• rydsryds
    Fråga ang. Ryds 550 DC -98
    rydsryds
    Hej,

Håller på att kika på en Ryds 550 DC men en Johnsson 90 Ocean runner från 1998.
    Dels undrar jag lite hur denna båt går...
    2019-02-13, 13:01
  • seglarna
    VP MD3B läcker olja i cylinderfoten
    seglarna
    Finns det någon som kan lite om Volvo´s gamla båtmotor MD3B? Vi har en sådan motor under renovering och har nu som sista problem att lösa lite oljeläckage...
    2019-02-07, 19:50
  • Capteinar
    Seafinn 411
    Capteinar
    Hejhej

Försöker hitta höjdmått för Seafinn 411 dvs transporthöden, underkant köl - ovansida hytt-tak. Räcker även med måttet vattenlinje...
    2019-02-05, 16:43

Senaste ämne

Kollaps

• rydsryds
    Fråga ang. Ryds 550 DC -98
    rydsryds
    Hej,

Håller på att kika på en Ryds 550 DC men en Johnsson 90 Ocean runner från 1998.
    Dels undrar jag lite hur denna båt går...
    2019-02-13, 13:01
  • seglarna
    VP MD3B läcker olja i cylinderfoten
    seglarna
    Finns det någon som kan lite om Volvo´s gamla båtmotor MD3B? Vi har en sådan motor under renovering och har nu som sista problem att lösa lite oljeläckage...
    2019-02-07, 19:50
  • Capteinar
    Seafinn 411
    Capteinar
    Hejhej

Försöker hitta höjdmått för Seafinn 411 dvs transporthöden, underkant köl - ovansida hytt-tak. Räcker även med måttet vattenlinje...
    2019-02-05, 16:43
Working...
X