Allmänt meddelande

Kollaps
No announcement yet.

tilt problem johnson vro 60hk

Kollaps
X
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
Nya inlägg

• tilt problem johnson vro 60hk

gör färdig båten för sjösättning , men så slutade tilten att funka den bara la av så nu är motorn nerfäld , hur ska jag få upp den , jag måste ju komma åt bultarna till den , jag har försökt att sjuvkoppla den med plu och minus men det bara blixtrar i den och den blir ganska varm med , dags och byta tror jag eller , men jag måste ju ha bort den , någon som vet

Senaste inlägg

Kollaps

• Winnser
    Verkstan Sandhamn
    Winnser
    Fantastiska Sandhamn som alltid är så härlig att komma tillbaka till med båt. Vi är nu här på fjärde året i rad och har alltid blivit trevligt bemötta...
    2017-07-28, 22:52
  • scholsey
    Utombordare startar plötsligt inte?
    scholsey
    Bakgrunden: Köpte en Evinrude tvåtaktare elstart, 30 hk 1990, för någon månad sen. Bra kompression. Nytt batteri. Har startat som den ska alla gånger,...
    2017-07-24, 00:11
  • wipwip
    wipwip
    gör färdig båten för sjösättning , men så slutade tilten att funka den bara la av så nu är motorn nerfäld , hur ska jag få upp den , jag måste ju komma...
    2017-07-22, 22:48

Senaste ämne

Kollaps

• Winnser
    Verkstan Sandhamn
    Winnser
    Fantastiska Sandhamn som alltid är så härlig att komma tillbaka till med båt. Vi är nu här på fjärde året i rad och har alltid blivit trevligt bemötta...
    2017-07-28, 22:52
  • scholsey
    Utombordare startar plötsligt inte?
    scholsey
    Bakgrunden: Köpte en Evinrude tvåtaktare elstart, 30 hk 1990, för någon månad sen. Bra kompression. Nytt batteri. Har startat som den ska alla gånger,...
    2017-07-24, 00:11
  • wipwip
    wipwip
    gör färdig båten för sjösättning , men så slutade tilten att funka den bara la av så nu är motorn nerfäld , hur ska jag få upp den , jag måste ju komma...
    2017-07-22, 22:48
Working...
X