Allmänt meddelande

Kollaps
No announcement yet.

Försäkringa vid långsegling

Kollaps
X
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
Nya inlägg

• Försäkringa vid långsegling

Hej.

Jag och min sambo har tänkt att göra slag i saken och åka på en långsegling. Då undrar jag vilka personförsäkringar kan ni rekomenderar för en segling på 1 år?
    Tacksam för svar.
    Mvh Rickard

Sjuk-och olycksfallsförsäkring, Livsförsäkring. Om ni är med i någon klubb, organisation för seglare så kan det vara värt att kolla med dem. De kan ha upphandlat försäkringar anpassade särskilt för detta ändamål.

Kommentar

Ursprungligen postat av RP1981 Visa inlägg
      Hej.

Jag och min sambo har tänkt att göra slag i saken och åka på en långsegling. Då undrar jag vilka personförsäkringar kan ni rekomenderar för en segling på 1 år?
      Tacksam för svar.
      Mvh Rickard
      Återkoppla gärna!

Kommentar

Senaste inlägg

Kollaps

• Niklas80
        Huvudbry med MD3B
        Niklas80
        Hej!

Har länge läst en hel del i detta forum men nästan aldrig postat men nu är det dags att be om att få låna lite tid från alla ni smarta...
        igår, 08:27
      • Spaek
        GeHå/POD-värmare köpes
        Spaek
        Ønsker å kjøpe en GeHå/POD fotogendriven värmare. Bor i Oslo, men kan betale for frakt eller hente i Sverige.

Hilsen Eivind
        2018-09-26, 11:46

Senaste ämne

Kollaps

• Niklas80
        Huvudbry med MD3B
        Niklas80
        Hej!

Har länge läst en hel del i detta forum men nästan aldrig postat men nu är det dags att be om att få låna lite tid från alla ni smarta...
        igår, 08:27
      • Spaek
        GeHå/POD-värmare köpes
        Spaek
        Ønsker å kjøpe en GeHå/POD fotogendriven värmare. Bor i Oslo, men kan betale for frakt eller hente i Sverige.

Hilsen Eivind
        2018-09-26, 11:46
      Working...
      X