ANNONS ANNONS

Allmänt meddelande

Kollaps
No announcement yet.

Transport & Spedition

Kollaps
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
Nya inlägg

• Transport & Spedition

Upphandling av transporttjänster och transportavtal
    Skall vi skriva ett säljande upphandlings uppdrag för våra transporttjänster som är intressant för industriaktörer att knyta till sig då måste vi ha en förhandlingspart hos oss som är tillgänglig för ett stort spektrum av sektorer och dess specifika krav på det mest optimala transportlösningar. Jag har själv inte enbart upparbetat en genuin struktur för detta området vad gäller framtidens partnerskap och vår ambition om en ledande industriutveckling även på längre sikt. Denna dialog är något som jag för med mig till den kunskapsbas vilken utgör ett mest berikat samråd och således i ett konsensus mellan respektive parter. Även om avtal runt ett förhandlings bord i en utstuderad formell tillställning oftast utvecklas och framleder till en optimal lösning på ett problem eller ett behovsområde så tror jag att även detta har mer långtgående aspekter innan det slutliga för en lösning är i hamn. Ett initiativ kan dock identifieras i de mest mångsidiga till ett sammanhang Det viktigaste och mest gångbara för vårt perspektiv är därför som oftast att samverkan initieras och utvecklas igenom förenklade avtalsprocesser till de effektivaste och generellt bäst anpassade och genomtänkta för en god lösning samt en långsiktigt grundad samarbetsform. En utformad process i ovanstående innebär att en efterfråga finner till en utformad tjänst. Vid det att denna slutgiltiga struktur finner till en mest optimal och utförbar produkt och efter att respektive parter med jurister har bekräftat upphandlingprocessen så kan den praktiska genomförande fasen ta vid. Härvid avser en inledande utformad information till förslag för upphandlings ärenden.

Detaljerad Information på Engelska

Giuen NSF - Worldwide Shipment Solution | NewsCred

Giuen Invest Management Limited

North Scandinavian Forward Upphandling

Kontakt: Roger K. Olsson

Tel: +46 (0) 705474830

Email: linership@yandex.com

Jaha, och?????

Kommentar

Hej Roger K. Olsson.
      Det var ju en fin presentaton av dig själv så vi vet vem du är & varför du valt att presentera detta här på just detta forum ???

Jag fatta ärligt talat ingen ting!

Kommentar

Med tanke på den usla osammanhängande svenskan, som verkar automatiskt översatt från engelska, så drar jag slutsatsen att detta är något som liknar "Nigeriabrev". Kanske ett försök att locka nån att ta kontakt för att göra affärer, vilka förstås bara handlar om att lura folk på pengar. Jag blir onekligen lite sugen på att ringa, sist jag hade en längre mailkonversation med dylika människor gav det många goda skratt. För er som inte provat råder jag er att leta på nätet efter publicerade konversationer med bedragare. De är verkligen dråpliga. (Själv fick jag några pajsare att åka till ett hotell i Londons utkanter och fråga efter en Mr. Knark E Bajs).

Kommentar

• ANNONS ANNONS

Visst är det en google-översättning och antagligen en scam.
          Men vad vill han/dom?
          Det är så osammanhängande att jag inte ser något förslag eller inbjudan till något alls...

Kommentar

Senaste inlägg

Kollaps

Senaste ämne

Kollaps

ANNONS
          ANNONS

Working...
          X