ANNONS ANNONS

Allmänt meddelande

Kollaps
No announcement yet.

Gast Sokes for Segling - Ystad till Bergen

Kollaps
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
Nya inlägg

• Gast Sokes for Segling - Ystad till Bergen

Hej
    Jag behover hjalp att segla min Mariner 36 Masthead Sloop fran Ystad till Bergen (Norge). Raknar med att segla mitten pa Maj, ca 4 - 6 veckor. Jag svarar for alla kostnader pa baten, Du betalar Euro 10/dag och resa till/fran baten. Du skall kunna ta en vakt ensam och vara behjalplig in/ut ur hamnen. Ar Du intreserad skriv till bertilhanssonathotmaildotcom

Paying crew, blir roligt att se om någon är intresserad.
    Du söker trots allt en någorlunda kvalificerad person.

Kommentar

Skulle jag va i behov av hjälp för att segla min segelbåt från Ystad till Bergen, så skulle jag inte ställa krav på betalning.
      I och för sig en intressant segling som jag maillledes diskuterat med en kompis, som ibland följer med andra seglare att transportera sina båtar, sen du kom med samma vädjan på Marin Guiden. Kompisen hadegärna följt med och hjälpt dig, men betala för det -nej

Du skulle nog formulerat dig annorlunda.

Kommentar

Nu är 10€ om dagen inte mycket, men jag håller med att kanske det skulle ha formuleras på ett annat sätt.
        ^_^

Kommentar

• ANNONS ANNONS

Behöver man hjälp är det inte läge att den hjälpande ska betala, hur lite någon än kan tycka det vara.
          Klarar man sig inte själv får man nog vara lite ödmjuk.
          Det påminner mig om ett annat fall här, där en person ville ha sin båt transportseglad från Vättern till Stockholms skärgård.
          Han ville se det som att han hyrde ut båten, med en massa krav om någon liten skråma skulle uppstå.
          Det är okänt hur det gick, han kanske fick anlita vägtransport.

Kommentar

Senaste inlägg

Kollaps

Senaste ämne

Kollaps

ANNONS
          ANNONS

Working...
          X