ANNONS ANNONS

Allmänt meddelande

Kollaps
No announcement yet.

Vator forum

Kollaps
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
Nya inlägg

• Vator forum

Hej på er, och tack för ett fint forum. Har följt med här på fendern i ett halvt års tid nu. Tänkte bara berätta att om det finns någon intresserad så har jag startat ett litet forum där Vator båtarna står i centrum. Det går på finska tillsvidare och där finns ett område där man kan diskutera på svenska och engelska. Min tanke är att samla ihop all nyttig information som finns gällande Vator båtarna. Det blir nog mera ett såkallat retro forum, där Vatorister kan dela med sig av sina erfarenheter och varför inte lite nytänkande. Det går inte att tävla med de många fina båtforum som redan finns, men om jag ens lite får ihop material gällande Vator så är jag nöjd. Men i alla fall så är adressen:

http://vator.informe.com/

Välkomna önskar tomppa!

Låter intressant det där, bara språket blir svenska så :)

Har en Vator 17 HT med en mercruiser 3.7L 165hk maskin i, går ca 39kn enligt gps med en 15" alupropp.

Kommentar

Originally posted by StefanS@Mar 3 2007, 10:59
      Låter intressant det där, bara språket blir svenska så :)

Har en Vator 17 HT med en mercruiser 3.7L 165hk maskin i, går ca 39kn enligt gps med en 15" alupropp.
      Det kan nog vara lite svårt i början med två parallella språk. Men skriv gärna inläggen på området Vator in English and Swedish. Om det kommer många reggade så kanske jag fixar om litet.

Låter kul, vilken färg är den? Hastigheten stämmer bra. Kan du lägga upp en bild på Vator sidan av den? Du måste tyvärr ladda upp den via photobucket eller dylika.

Kommentar

Jag fixade ett test Vator forum på svenska. Om det finns intresse att utveckla det så kan jag tänka mig att upprätthålla det parallellt med det finska forumet. Adressen är: http://vatorsvenska.informe.com/ Om inte så glömmer vi det. Det här är bara i testsyfte för att kolla intresset. Har svårt att tro att det finns folk så att det skulle räcka till två forum men... vem vet? Tiden får utvisa det. Men i såna fall borde vi få lite reklam i Sverige. Givetvis kommer vi att ha gemensam information med det finska forumet exempelvis gällande beställningar av dekaler, gummilister osv. om det blir några gemensamma sådana.

Kommentar

• ANNONS ANNONS

Okej härligt:)
          Jag har själv en Vator 15DL med en Yamaha 70hk på:)

Kommentar

Senaste inlägg

Kollaps

Senaste ämne

Kollaps

ANNONS
          ANNONS

Working...
          X