ANNONS ANNONS

Allmänt meddelande

Kollaps
No announcement yet.

Bensinpris jämförelse

Kollaps
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
Nya inlägg

• Bensinpris jämförelse

Bensinbolaget

Kan vara bra.. varför inte rapportera in sjömackarna oxå

Och jag som trodde Jet var billigast! :blink:

Kommentar

Tankade för 9,79 i förrgår. I Uddevalla fungerar konkurrensen som det är tänkt. :P

Kommentar

:o jag tankade för ovanlighetens skull 3 jeepdunkar vid Dalarö macken i lördags kväll, och vid kassan kom jag omedelbart på varför jag aldrig brukar tanka där, 12.49 kr litern !!!!!! :wub: undrar vad dom tog i pumpen som stod iland????
        att det kan vara dyrare långt ute på en ö kan jag gå med på, men Dalarö har ju "landförbindelse" är till och med "konstgjord" av ryska krigsfångar :D

Kommentar

• ANNONS ANNONS

Originally posted by culot@Jul 4 2005, 20:55
          :o jag tankade för ovanlighetens skull 3 jeepdunkar vid Dalarö macken i lördags kväll, och vid kassan kom jag omedelbart på varför jag aldrig brukar tanka där, 12.49 kr litern !!!!!!  :wub:  undrar vad dom tog i pumpen som stod iland????
          att det kan vara dyrare långt ute på en ö kan jag gå med på, men Dalarö har ju "landförbindelse"  är till och med "konstgjord"  av ryska krigsfångar  :D
          Okey Culot.
          Vart är det bättre priser (= mindre dåliga) i dalaröområdet då?
          Kan vara bra att veta för oss som brukar tanka i dalaröområdet.

Kommentar

Originally posted by Flipper850+Jul 5 2005, 07:28--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Flipper850 @ Jul 5 2005, 07:28)</td></tr><tr><td id='QUOTE'> <!--QuoteBegin-culot@Jul 4 2005, 20:55
            :o jag tankade för ovanlighetens skull 3 jeepdunkar vid Dalarö macken i lördags kväll, och vid kassan kom jag omedelbart på varför jag aldrig brukar tanka där, 12.49 kr litern !!!!!!  :wub:  undrar vad dom tog i pumpen som stod iland????
            att det kan vara dyrare långt ute på en ö kan jag gå med på, men Dalarö har ju "landförbindelse"  är till och med "konstgjord"  av ryska krigsfångar  :D
            Okey Culot.
            Vart är det bättre priser (= mindre dåliga) i dalaröområdet då?
            Kan vara bra att veta för oss som brukar tanka i dalaröområdet. [/b][/quote]
            :o faktum är att jag är en sådan som släpar jeepdunkar oftast så jag vet faktiskt inte ! möjligen om Jaleruds marin är billigare men det tvivlar jag starkt på <_< dom ska väl försöka sno åt sig sin beskärda del av "båtturismen" :angry:

Kommentar

Senaste inlägg

Kollaps

Senaste ämne

Kollaps

ANNONS
            ANNONS

Working...
            X