ANNONS ANNONS

Allmänt meddelande

Kollaps
No announcement yet.

Söder om Oxelösund

Kollaps
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
Nya inlägg

Ursprungligen postat av CarMan Visa inlägg
    Ja det ser ju kalas ut det där! Men man vill nog ha god sikt när man ska gå ner den vägen, så man komer rätt.

Jag tror SGS är nere i västeviks trakten, där hitta jag en kanal, men tyver komer jag inte under bron.
    Jag är mycket riktigt nära Västervik men på nordsidan av Gränsö och skall du gå vidare söderut så är Gränsö kanal en riktig "smutt" tur. Bron öppnas när du kommer inga problem.
    sg

Kommentar

Vårt Gränsö ligger 10 stenkast från Arkösund, dock på andra sidan, har inget med Västervik att göra. Du skulle kunna smita in från Lundarna och direkt in till Arkösund, via Gränsö kanal men gör inte det, knepigt.
      Bråviken är skvalpig, jag tycker du ska gå som jag beskrev tidigare, från OX går du västerut mot Norrköping.
      Sedan finns en inre led förbi Marö -Ekö på dessa öar finns fyrar( ensmärken) som leder dig rätt, fortsätt leden nedtill Arkö.
      Du slipper knepiga vågor.

Kommentar

Ursprungligen postat av sgs Visa inlägg
        Jag är mycket riktigt nära Västervik men på nordsidan av Gränsö och skall du gå vidare söderut så är Gränsö kanal en riktig "smutt" tur. Bron öppnas när du kommer inga problem.
        sg
        Är det en öppningsbar bro så verkar det inte vara några problem.

Kommentar

Ursprungligen postat av Edvin Visa inlägg
          Vårt Gränsö ligger 10 stenkast från Arkösund, dock på andra sidan, har inget med Västervik att göra. Du skulle kunna smita in från Lundarna och direkt in till Arkösund, via Gränsö kanal men gör inte det, knepigt.
          Bråviken är skvalpig, jag tycker du ska gå som jag beskrev tidigare, från OX går du västerut mot Norrköping.
          Sedan finns en inre led förbi Marö -Ekö på dessa öar finns fyrar( ensmärken) som leder dig rätt, fortsätt leden nedtill Arkö.
          Du slipper knepiga vågor.

Ja, det käns som den naturligaste vägen, så det lär bli där vi går.

Kommentar

Senaste inlägg

Kollaps

There are no results that meet this criteria.

Senaste ämne

Kollaps

There are no results that meet this criteria.

ANNONS
          ANNONS

Working...
          X