ANNONS ANNONS

Allmänt meddelande

Kollaps
No announcement yet.

åk inte hit

Kollaps
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
Nya inlägg

• åk inte hit

Vi var tre barnfamiljer som tänkte äta tanka och handla vid norra stavsudda.
    Och jag har aldrig under mina 7 år i stockholms skärgård blivigt så illa bemött.
    så mitt tipps till er åk inte hit och framförallt ät inte här, tanka inte här och köp inget!!!!!
    Åk till Finnhamn eller Möja istället!!!!

Kan du specificera vari det dåliga bemötandet bestod, så kan andra bättre bedöma saken.
    Annars är det bra med varningar.

Kommentar

Ursprungligen postat av expskipper Visa inlägg
      Kan du specificera vari det dåliga bemötandet bestod, så kan andra bättre bedöma saken.
      Annars är det bra med varningar.
      ?
      2012-07-14

Mikael E
      Skärgårdens sämsta bemötande!!
      Vi kommer dit 3 båtar (6 vuxna +8 barn) för att äta och stanna över natten, pratar med tjejen i affären och det är ok, går upp för att boka bord och det visar sig vara abonnerat kollar med tjejen i affären igen och får ok på att ligga kvar allt lugnt i en timme sen kommer ägaren till bryggan/restaurangen stormande gapar å skriker om att här ska vi inte ha några "jävla semesterfirare" .Vi: nähä men din anställde har sagt att det är lugnt att vi stannar! Ägarn: "hon vet inte ett skit men ni får väl ligga kvar då men det kostar 200spänn per båt ( vilket vi givetvis inte får kvitto på) och blir det minsta tjafs/liv så skär jag av era tampar direkt (egenmäktigt förfarande / olaga hot?).
      Vi: alltså, vi är småbarnsföräldrar vad tror du om oss?) han: spelar ingen roll minsta liv å tamparna ryker!
      Så vill ni uppleva ett riktigt skitbemötande så åk till Norra stavsudda om inte så och till en annan sjökrog som faktiskt vill ha kunder.....

Kommentar

Senaste inlägg

Kollaps

There are no results that meet this criteria.

Senaste ämne

Kollaps

There are no results that meet this criteria.

ANNONS
      ANNONS

Working...
      X