ANNONS ANNONS

Allmänt meddelande

Kollaps
No announcement yet.

Reklam

Kollaps
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
Nya inlägg

• Reklam

Hej. på min dator är nu reklamen så stpr till höger om forumet att all text byter rad onödigt många gånger.

kan ni tabort reklamen från forumets sidor? (räcker det inte med att ni har onldigt stora reklam plaser ovanför & i själva trådarna)
    Går ju snart inte läsa det här forumet längre på grund av all reklam...

Håller med.
    Antingen har det blivit något fel, eller så har ni bytt till en webmaster utan känska för feeling...

Kommentar

Håller med. Det är alldeles mycket plats för reklamen.

Kommentar

Byt till Firefox med Adblock...

Kommentar

• ANNONS ANNONS

Ohoj,
          Jobbigt när reklamen var insprängd som en rad efter första inlägget men det blev ännu sämre med tramset på högersidan.
          Minst störande med högst upp eller längst ner - helst skulle jag vilja slippa skräpet utan att själv behöva blockera.

Är hamnen,se/fendern.se ägare verkligen så beroende av intäkterna ?
          Illusionen av oberoende forum minskar med motsv minskad ledig yta på skärmen.
          - funkade ju bra innan ..
          Sail On !

Kommentar

man kan ju ha lite känsa för hur stor plats reklamen får ta.

På andra forum har man diskretare reklam (hamnen har ju desutom andraplater än just forumet att plasera reklamen på)

Just nu tror jag reklamen inverkar negativt på dom företag som betaler för reklamen..

sen räknar jag starkt med att dom som driver hamnen inte läser denna tråd, dom vågar ialla fall inte komentera (har aldrig händ förut att dom komenterar kretik man skriver....) DÅLIGT!.

Kommentar

Ohoj,
              förvisso en inställningsfråga men -
              ju mindre datorskärm desto mer yta prioriteras för reklam.
              Blir en hiskelig mängd radskiften för forumet på en liten laptop pga alla båtpryls-becknare m.m..
              Räcker inte resten av Hamnen.se alla sidor ?
              Kass :mad:
              Sail On !

Kommentar

Som web designer måste man ju ta hänsyn till hur det forum man valt at andvända är uppbyggt.
                I detta fall har man avantar & knappar på vänster sida som tar plats & till vänster om det har man valt att lägga en tom yta som inte andvänds. dessa 2 val gör ju att vi redan från början har tagit bort mycke bredd att skriva på. Då kan man helt enkelt inte lägga reklam på höger sida!!!

ytan för text i forumet är ju mendre än hälften av mins skärms bredd.

Kommentar

• ANNONS ANNONS

Så här ser hamnens forum ut i min dator (bilderna minskade till 50% & li lite lägre kvalite för att inte bli så tunga att ladda)

Sen är det 2 bilder från värmepumpsforumet, då det är det forum jag stött på som har aldra mäst reklam, o det stär ändå inte läsytan !!! tog 2 bilder för at visa att dom ha mycke reklam överst, men inget som stör när man skrollar ned. (alltså ingen störande reklam mitt i trådarna)

Förövrigt så gilar jag boatlifes forumsplattform, då det forumet håller reda på var nånstans man är i trådara (du hamnar alltså på rätt sida, mycket bra om en tråd har ökat med flera sidor sedan du sist läste den tråden)
                  Som det är idag på hamnen så funkar ju inte ens datum visningen så man är ju helt vilsen direkt...
                  Bifogade filer

Kommentar

Och så här stiligt blir det när man kör i "gamla" läget.
                    Då får inte sidan plats på min 19-tumsskärm...
                    Click image for larger version

Name:	reklam.jpg
Views:	1
Size:	97,1 KB
ID:	257023

Kommentar

Hej

Vi skall titta på varför det ser ut som det gör just nu, det är inte alls meningen.

Jag återkommer.

Hälsningar
                      Patrik N
                      Moderator
                      hamnen.se

Kommentar

Hej

Nu har vi undersökt varför det ser så märkligt ut till höger på forumets sidor.

Det är ju inte reklam, det är nyheter från hamnen.se. Vi vill gärna att man ska hitta hamnens nyheter på forumet, men det blir dock väldigt fel när de tar upp mer än halva sidan. Det är bilderna storlek på hamnens förstasida som styr bredden och då blir det så här.

Vi skall åtgärda det under kommande dagar och förhoppningsvis har vi fått ordning på det till slutet av nästa vecka.

hamnen.se

Kommentar

Låter bra!

Kommentar

Tack, Patrik!

Kommentar

Hej

Som ni ser tar inte hamnens artiklar till höger lika mycket plats längre.

Hoppas det ser bättre ut för alla nu.

Hälsningar
                              Patrik N
                              hamnen.se

Kommentar

Senaste inlägg

Kollaps

Senaste ämne

Kollaps

ANNONS
                              ANNONS

Working...