ANNONS ANNONS

Allmänt meddelande

Kollaps
No announcement yet.

Alla inlägg på en sida + RSS

Kollaps
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
Nya inlägg

• Alla inlägg på en sida + RSS

Som nämnts i andra trådar finns det nu möjlighet att se samtliga inlägg som skrivits på forumet, på en sida. Klicka bara på Visa alla inlägg högst upp till höger. Skillnaden mot "Visa nya inlägg" är helt enkelt att du kan välja att se de inlägg som skrivits sedan ditt senaste besök ("Visa nya inlägg") eller välja att se alla inlägg som någonsin skrivits här ("Visa alla inlägg").

Vidare har vi nu fått igång ett RSS-flöde. Även denna funktion finns tillgänglig högst upp till höger på sidan. Vi håller på att utveckla den funktionen, exempelvis syns inte ÅÄÖ på alla RSS-läsare.

Vad är RSS för nåt?
    RSS är ett sätt att visa en sajts nyaste rubriker/inlägg på ett överskådligt sätt. Det kan till exempel se ut så här, eller så är det integrerat i din webbläsare. Med en RSS-läsare kan du prenumerera på dina favoritsajter, och snabbt se vad som skrivits den senaste tiden på dina favoritsajter, utan att behöva surfa runt till alla sidor och kolla en sida i taget. De flesta större sajter erbjuder den här funktionen, och nu även fendern.se - testa gärna här.

Måste jag tanka hem ett till program nu för att kunna läsa RSS?
    Har du en modern webbläsare är det integrerat i webbläsaren, testa genom att klicka här. Om länken inte fungerar kan du tanka hem gratis RSS-läsare här (för Mac) eller här (för PC).

Kan man läsa alla inlägg på motorbåtsforumet också?
    Jajamen, klicka bara här.

Finns det RSS-feed för motorbåtsforumet också?
    Jajamensan, klicka bara här.

Avslutningsvis; jag tyckte själv RSS lät som en riktigt krystad funktion när jag först hörde talas om det, men det är verkligen en otroligt smidigt sätt att ha koll på vad som skrivs på favoritsajterna.

Senaste inlägg

Kollaps

Senaste ämne

Kollaps

ANNONS
ANNONS

Working...
X