ANNONS ANNONS

Allmänt meddelande

Kollaps
No announcement yet.

Vad skrevs sen mitt senaste besök här?

Kollaps
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
Nya inlägg

• Vad skrevs sen mitt senaste besök här?

Nackdelen med många andra forum är att det är svårt att ha en överblick på vad som skrivits sedan man besökte sidan sist. Det är inget problem på fendern.se. Tag för vana att klicka på Visa nya inlägg högst upp till höger på sidan varje gång du loggar in. Då ser du vad som skrivits sedan ditt senaste besök.

Detta är ett fenomenalt och enkelt sätt att hålla sig uppdaterad utan någon ansträngning.

Ett annat bra sätt för att ha bra koll på vad som skrivits den senaste tiden, är att klicka på Dagens aktiva ämnen, som alltid finns långt ner på förstasidan. Då kommer du hit och kan välja att se alla inlägg som gjorts idag, den senaste veckan, den senaste månaden etc.

Faktiskt väldigt användbart! :)

Vill du veta mer om hur du kan göra dina besök på fendern.se mer givande? Titta då här.

Kommentar

Jag fick frågan via ett privatmeddelande om vad som händer med den här funktionen (Visa nya inlägg sedan mitt senaste besök) ifall man har två datorer, t ex en på jobbet och en hemma.

Det fungerar fint. Fendern.se är konstruerat så att forumet känner av när du loggade in sist, och vad som skrivits sedan dess - oavsett om du loggat in från en annan dator tidigare eller ej.

Personligen tycker jag det här är den allra bästa funktionen här, i en perfekt värld skulle alla sajter man besöker regelbundet ha den funktionen.. :) Det är skönt att kunna välja bort det man redan har läst en gång.

Inte medlem än? Då kan du tyvärr inte använda den här funktionen. ;)

Kommentar

En mycket välanvänd funktion

Men jag vill spara klickningar. Kan man gå direkt till "Visa nya inlägg"? Nu går jag till http://www.fendern.se/propeller sedan klickar jag på "Visa nya inlägg". Jag vill gå direkt till nya inlägg utan att klicka.

/Marcus
        www.bating.se

Kommentar

• ANNONS ANNONS

Jag har ett bokmärke för den funktionen:

[code]http://www.fendern.se/propeller/index.php?act=Search&CODE=getnew[/code]

Kommentar

Tack så mycket. Länken fungerar bra. /Marcus

Kommentar

Senaste inlägg

Kollaps

Senaste ämne

Kollaps

ANNONS
            ANNONS

Working...
            X