ANNONS ANNONS

Allmänt meddelande

Kollaps
No announcement yet.

Evinrude reservdelar sthlm Län?

Kollaps
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
Nya inlägg

• Evinrude reservdelar sthlm Län?

Tja!

Har 2 st evinrude motorer, en på 25 hästar och en annnan på 35 hästar, Tänkte renovera dessa lite granna, och det menas med lite större service, de har stått i ett par år. Jag är ny på det här med båtar och motorer.

Men jag har köpt en båt som jag har tänkt åka och fiska med och fick 2 motorer med, dessa evinrude snurror,

Den ena fungerar och den andra inte, Men är det någon som vet vart jag kan köpa delar?
    Har kollar marinshopen's guide om vad för slags motor det är med hjälp av modellnr''et, och den ena motorn är från -82 med repstart och AC lightning, den andra vet jag ingenting om, får inte fram något när jag tittar på marinshopen efter dennes modellnr. Helt skumt.

Och tittar efter reservdelar via marinshopen webshop så finns det bara delar till motorer med max 9,9 hp inga större.

Snälla hjälp!

Hade:)

Är det ingen som vet vart jag kan få tag i delar?

Kommentar

Marinhallen i Eskilstuna ligger väl inte jätte långt ifrån Stockholm. Dom har nog delar.

Kommentar

Har du pratat med Marinshoppen? Jag har beställt delar till Evinrude-motorer som inte finns på deras web utan problem.
        Har dessutom beställt delar till en VP MD110B från 1976 där så min erfarenhet är att dom kan fixa det mesta. Men websidan är inte hela sanningen.

Kommentar

Senaste inlägg

Kollaps

Senaste ämne

Kollaps

ANNONS
        ANNONS

Working...
        X