ANNONS ANNONS

Allmänt meddelande

Kollaps
No announcement yet.

Mercury 50 HK, 2 takt, 3 cyl., power trim. Owner/ service/ work shop manual saknas

Kollaps
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
Nya inlägg

• Mercury 50 HK, 2 takt, 3 cyl., power trim. Owner/ service/ work shop manual saknas

Hej alla motor kunniga

Någon som har eller kan tipsa om vart jag får tag i en owner/ service/ Work shop manual?

Har sökt men svårt att hitta info om modell/ årgång/ så jag får tag i rätt manual.

Motorn har power tilt, oil injection, 3 cyl., serie nummer 0982 6815, producerat i Brunswick Belgien, på en annan pappers dekal står där ME - 5? ELPTO

Bibliotek i någon sjöstad kan ha, eventuellt på nätet, men kanske säkrast hos något serviceföretag i branschen. De har nog inget att sälja, men du kanske kan få svar på specifika frågor.

Kommentar

Brunswick Marine in EMEA Download Center - Home Page

Här hittar du owners manual. Service/workshop kan du vet köpa från Clymer på amazon. Inte Merc sin egen...

Kommentar

Tack till Exskipper och Alfaalfa för tips.

Tyvärr finns precis den manual inte att downloade på Bruswick's download sidor, men med mail kontakt fik jag en pdf file.
        dessutom har jag beställt den originala Mercury workshop manual, kostar 500:-, men det kan ett mek misstak snabbt göra också.
        Så tråden avslutad.

Kommentar

Senaste inlägg

Kollaps

Senaste ämne

Kollaps

ANNONS
        ANNONS

Working...
        X