ANNONS ANNONS

Allmänt meddelande

Kollaps
No announcement yet.

Finns det båt community?

Kollaps
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
Nya inlägg

• Finns det båt community?

Har en fråga

är det någon som vet om det finns någon bra båt community liknande den för bilar www.garaget.org? Jag antar att det inte finns men kanske är någon som är duktig på att göra hemsidor som får intresse att göra en nu. Borde finnas många som gillar båtar som skulle tycka det var bra med en sida liknande garaget.org.

Har en fråga

är det någon som vet om det finns någon bra båt community liknande den för bilar www.garaget.org? Jag antar att det inte finns men kanske är någon som är duktig på att göra hemsidor som får intresse att göra en nu. Borde finnas många som gillar båtar som skulle tycka det var bra med en sida liknande garaget.org.[/b]
    Hej,

prova dessa två om du inte redan gjort det: Boatsite.se och Boatlife.se. Båda är mest motorbåtar.

Martin

Kommentar

Det närmsta man kommer något liknande är väl maringuiden, men den är i mitt tycke misskött av administratörerna. En massa självklara funktioner funkar inte och man får inget svar på varför eller när det ska åtgärdas. Annars är de båda ovan de absolut bästa forumen med störst kompetens, bredd och aktivitet.

Kommentar

Båthem är en nystartad båtcommunity där du kan ha en båtprofil och se andras båtar. En trevlig sida för oss båtälskare :)
        Båthem är en svensk båtcommunity för dem som gillar båtlivet. Här kan du visa upp dina båtar och framför allt dela med dig av ditt båtintresse.
        Last edited by Bengan94; 2019-05-16, 21:12.

Kommentar

Senaste inlägg

Kollaps

There are no results that meet this criteria.

Senaste ämne

Kollaps

There are no results that meet this criteria.

ANNONS
        ANNONS

Working...
        X