ANNONS ANNONS

Allmänt meddelande

Kollaps
No announcement yet.

Bilder på akterspeglar där motor stulits

Kollaps
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
Nya inlägg

• Bilder på akterspeglar där motor stulits

Hej! Jag grunnar på en lösning för att minska risken för båtmotorstölder. Vad jag förstått är det relativt vanligt med stölder där man helt enkelt sågar loss motorn med motorsåg eller kapskiva från akterspegeln. Är det någon som har erfarenhet av detta och kanske någon bild på hur det såg ut efter stölden? Jag har svårigheter att hitta sådana bilder på Google.

Tack på förhand!

Hej! Spännande! Alltid kul när folk klurar på båtstöldsförebyggande åtgärder. Vår uppfattning är nog att det ändå är ganska ovanligt att man sågar upp akterspegeln vid stöld av utombordare. Det finns exempel på sådana mer spektakulära stölder – absolut, men det är en ganska liten andel vad vi förstår. Sen minns man dem ju lättare för att det är just så spektakulära. Jag rekommenderar dig att ringa till försäkringsbolagen för att få en uppfattning om hur stor andel och antal stölder som görs på detta vis. Vidare kan du också höra av dig till Polisen, t ex Polisen båtsamverkan väst är ju aktiva.

Gör du en bildsök på "stöld sågad akterspegel" så kommer din första träff vara en bild som visar just det du ber om. Lycka till!

Kommentar

Senaste inlägg

Kollaps

There are no results that meet this criteria.

Senaste ämne

Kollaps

There are no results that meet this criteria.

ANNONS
    ANNONS

Working...
    X