ANNONS ANNONS

Allmänt meddelande

Kollaps
No announcement yet.

Otrolig länspump

Kollaps
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
Nya inlägg

• Otrolig länspump

I går tittade jag till en av mina på land stående båtar, som inte oväntat befanns innehålla en hel del regnvatten. Nere i slaget på denna båt ligger sedan flera år en mindre ellänspump, jag minns inte fabrikatet men den är gul och någon mörkare färg, grön, blå eller svart.
    Den har alltså legat där hela tiden ibland i vatten, men också i is. När jag nu tryckte in stickproppen till den i bilens tändaruttag fungerade den till min stora förvåning alldeles utmärkt som om den kommit direkt från tillbehörsaffärens hylla.
    Jag måste nog försöka få fram fabrikatet.

Undersökning visar att minnet av pumpens färg är fel. Den är vit, fabrikatet är Johnson och alltså inget skräp. I går fick den gå ytterligare en timme.

Kommentar

Har en av samma fabrikat i min Buster och den har suttit där sedan -86 och funkar oklanderligt ännu, många vintrar med is och infrysning och många timmars länsande men som sagt de gör bra pumpar ;-)

Kommentar

Trevlig bekräftelse

Ursprungligen postat av Bosse L Visa inlägg
        Har en av samma fabrikat i min Buster och den har suttit där sedan -86 och funkar oklanderligt ännu, många vintrar med is och infrysning och många timmars länsande men som sagt de gör bra pumpar ;-)
        Roligt att få det goda intrycket bekräftat!

Kommentar

Senaste inlägg

Kollaps

Senaste ämne

Kollaps

ANNONS
        ANNONS

Working...
        X