ANNONS ANNONS

Allmänt meddelande

Kollaps
No announcement yet.

Medel för akut tätning

Kollaps
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
Nya inlägg

• Medel för akut tätning

Vet någon om och kanske har provat något bra medel för tätning i akuta lägen? Det ska alltså fästa även på våta och kanske oljiga platser.
    Det finns något som heter Stay afloat, finns erfarenheter?

Köpte ett par små burkar på båtmässan. Tänkte att jag skulle testa den ena och ha den andra utifall att. Bägge står kvar i bokhyllan bakom mig, men nog katten är det en intresant produkt om reklamen håller vad den lovar.

Products
    Bifogade filer

Kommentar

Ska prova snarast

Ursprungligen postat av toaen Visa inlägg
      Köpte ett par små burkar på båtmässan. Tänkte att jag skulle testa den ena och ha den andra utifall att. Bägge står kvar i bokhyllan bakom mig, men nog katten är det en intresant produkt om reklamen håller vad den lovar.

Products
      Jag vet inget inköpsställe i närheten, annars har jag behov av att prova snarast. Plastandet är ju så omständligt, så om detta fungerar är det en bra tillfällig hjälp.
      Visserligen är medlet dyrare än rysk kaviar, som jag ändå inte tycker om, men har man två gånger tagit hand om sjunkna båtar vill man helst inte göra om det.

Kommentar

Alla båtillbehörskjedjor har det nog. Har för mig att jag köpte mina burkar i Erlandssons bryggas monter. Hjertmans hade det också

Kommentar

• ANNONS ANNONS

Det finns även på Jula har jag sett:)

Kommentar

Jula närmast

Ursprungligen postat av hellix Visa inlägg
            Det finns även på Jula har jag sett:)
            Tack för det, närmaste Jula har jag på bara fem mils håll.

Kommentar

De flesta stora båttillbehörsfirmor har webshopar eller kan skicka med posten. Kanske att alternativ att ringa någon lämplig båttillbehörfirma så spar du en resa.

Lycka till.

Kommentar

Sök på youtube, det finns folk som testar dessa medel.

En rå potatis fungerar också utmärkt. Likaså en amerikansk produkt i form av en kon gjord i ett skummaterial som man kan trycka ner i allsköns formade hål.

Allt handlar om att ta sig till närmaste kran utan att sjunka.

Kommentar

• ANNONS ANNONS

Ja, eller täta för provsjösättning i döende säsong.

Kommentar

Ursprungligen postat av consensus Visa inlägg
                    En rå potatis fungerar också utmärkt.
                    Är potatis särskilt bra, eller funkar alla grönsaker? :confused:

Kommentar

En morot är också perfekt att trycka in en avbruten genomföring. Det gäller att ha med sig morötter i olika storlekar.

Kommentar

Fina recept

Sök på youtube, det finns folk som testar dessa medel.

En rå potatis fungerar också utmärkt. Likaså en amerikansk produkt i form av en kon gjord i ett skummaterial som man kan trycka ner i allsköns formade hål.

Allt handlar om att ta sig till närmaste kran utan att sjunka.
                        Roligt med rå potatis, ungefär samma dignitet som när skutor myrades med myrstack eller sågspån. Den amerikanska skumkonen har jag inte stött på och den återstår alltså att upptäcka.

Kommentar

En morot är också perfekt att trycka in en avbruten genomföring. Det gäller att ha med sig morötter i olika storlekar.
                          Då borde det gå lika bra med - om inte selleri - så i alla fall pasternacka
                          Bifogade filer

Kommentar

Senaste inlägg

Kollaps

Senaste ämne

Kollaps

ANNONS
                          ANNONS

Working...
                          X