ANNONS ANNONS

Allmänt meddelande

Kollaps
No announcement yet.

Undersökning

Kollaps
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
Nya inlägg

• Undersökning

Hejsan!

Jag undrar om ni här på Hamnen skulle kunna svara på en enkät?
    Vore väldigt snällt.
    För att ni skall kunna svara på enkäten krävs det att ni har en båt med en hytt/kabin eller ett kök.

Här är enkäten: Undersökning Survey

Tack på förhand!

Du bör nog utvecka frågan lite om du vill ha användbara svar. Till exempel, hur stor är tingesten? Material? Och, framför allt - vad kostar prylen. Som det är nu har jag ju en sådan tingest redan i båten som du beskriver. Kallas "skåp".

Kommentar

Ursprungligen postat av Peter K Visa inlägg
      Du bör nog utvecka frågan lite om du vill ha användbara svar. Till exempel, hur stor är tingesten? Material? Och, framför allt - vad kostar prylen. Som det är nu har jag ju en sådan tingest redan i båten som du beskriver. Kallas "skåp".

Priset på detta kommer vara 99 kr/st men för användare på Hamnen så blir det 20% rabatt.
      Materialet kommer vara en speciell textil som inte drar åt sig mögel och är av god kvalitè.

Kommentar

Ojojoj... Det här var ett guldkorn...:confused:

Kommentar

• ANNONS ANNONS

kan man få reda på vad undersökningen handlar om uten att rycka på en länk, så käns det seriösare o man kan få förtroende för att det inte är ett visus i andra änden av länken.

eller är det vanlig reklam du är ute efter?

Kommentar

Det är seriöst. Frågan är typ om man kan tänka sig att ha en viss ganska flummit beskriven pryl i båten.

Kommentar

Hehe..
              Jag har redan stora stuvpåsar (IKEA)i plast som inte möglar. Eftersom jag inte vill skita ner frugans fina duk, använder jag ett grytunderlägg av kork som kostat 10 kr.

Kommentar

Det var nog den kortaste enkäten jag svarat på (en fråga) =)

Kommentar

Senaste inlägg

Kollaps

Senaste ämne

Kollaps

ANNONS
                ANNONS

Working...
                X