ANNONS ANNONS

Allmänt meddelande

Kollaps
No announcement yet.

Vill du segla jorden runt?

Kollaps
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
Nya inlägg

Hur går båtletandet?

Såg på blocket nu en HR Rasmus 35. Långfärdsutrustad för 395k. Finns säkert lite prutmån.
    Det som är bra med den är ju att den har en separat akterkabin (som enbart är tillgänglig utifrån). Tänkte att det kunde vara passande för er som par när ni har andra med er också.

395k är nog det lägsta jag sett en Rasmus 35 utannonserad för på många år.
    http://www.blocket.se/goteborg/HR_35....htm?ca=20&w=3
    Mvh
    Andreas

Kommentar

Följ äventyret på vår hemsida!

Hej alla glada sjöbusar som är intresserade av att segla långt!

Det är många som har läst vår tråd och varit intresserade. Jag kan nu berätta att vi har kommit en bra bit på vägen och är nu fyra trevliga besättningsmän som tillsammans äger en båt med namnet Båten Anna. Hon är av modellen Fortissimo och vi håller för fullt på med att utrusta henne. Om man i fortsättningen vill följa vårt äventyr och kanske till och med mönstra på en sträcka någon stans så kan man besöka www.batenanna.se som är adressen till vår hemsida.

Skepp och hoj
      Capten Ninetoe (Som jag Eiliv nu kallar mig)
      Last edited by Eiliv&Emilie; 2011-01-08, 23:28.

Kommentar

Ursprungligen postat av Eiliv&Emilie Visa inlägg
        Hej alla glada sjöbusar som är intresserade av att segla långt!

Det är många som har läst vår tråd och varit intresserade. Jag kan nu berätta att vi har kommit en bra bit på vägen och är nu fyra trevliga besättningsmän som tillsammans äger en båt med namnet Båten Anna. Hon är av modellen Fortissimo och vi håller för fullt på med att utrusta henne. Om man i fortsättningen vill följa vårt äventyr och kanske till och med mönstra på en sträcka någon stans så kan man besöka BÃ¥ten Anna | Seglar Jorden Runt som är adressen till vår hemsida.

Skepp och hoj
        Capten Ninetoe (Som jag Eiliv nu kallar mig)
        Härligt!

Jag önskar er all lycka på vägen!

Mvh
        Andreas

Kommentar

racing

hej
          Jag har gjort den här resan ett par gånger o kan bara säga att : ta absolut ett år till!! ni kommer aldrig att ångra att ni gör det. Man kan ju alltid göra resan på 2 år ändå men ta med det sista året i beräkningarna.

Cheers
          Kjell

Leap, and the net appears!!

Kommentar

Senaste inlägg

Kollaps

There are no results that meet this criteria.

Senaste ämne

Kollaps

There are no results that meet this criteria.

ANNONS
          ANNONS

Working...
          X