ANNONS ANNONS

Allmänt meddelande

Kollaps
No announcement yet.

Söker du seriös besättning över Atlanten?

Kollaps
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
Nya inlägg

• Söker du seriös besättning över Atlanten?

Hej, vi är två killar (Klas och Victor), 20- år gamla med mycket segelvana. Vi drömmer om att segla över Atlanten hösten 2011 och letar nu efter någon seriös seglare som söker besättning.

Klas har kappseglat under längre tid och har dessutom jobbat som seglarinstruktör i 7år. Victor har även han kappseglat en del, har jobbat i båtaffär i fyra år och har varit båtförare under "Stena Match cup Sweden". Transportseglade även en av tävlingsbåtarna ner till Köpenhamn.

Vi är helt enkelt två grabbar som brinner för segling och mer än gärna gör er sällskap över Atlanten.

Mvh. Klas och Victor

Jag lägger in vår hemsida även i den här tråden, om det skulle vara så att trådskaparna inte kommit iväg än men fortfarande är sugna! Segla.nu - Läs om vår världsomsegling är vår hemsida, och vi ska bege oss av från sverige i augusti. Har ca 2-3 platser lediga.
    /Sofie

Kommentar

Hojta till, vi kan nog klämma in två grabbs;) trångt men kärleksfullt!

Kolla in theinspiration.se
      //simon

Kommentar

Ursprungligen postat av Simsone Visa inlägg
        Hojta till, vi kan nog klämma in två grabbs;) trångt men kärleksfullt!

Kolla in theinspiration.se
        //simon
        Haha, tror inte det är någon bra idé att vara fem pers ombord en Vega ca 25 dagar över Atlanten. Är redan imponerad att ni är tre ombord :)

Jag letar febrilt efter båt nu. Vart en sväng i Florida i december och nu nyss hemkommen från Mexico efter ha letat båt. Kommer flyga ner till medelhavet inom 10 dagar och kika på en 35fots katamaran som verkar högintressant. Kan ev. finnas plats ombord, har ett par andra intresserade också. Men droppa ett mejl till mig om du är intresserad.

Kommentar

• ANNONS ANNONS

Hejsan. Jag håller idag på med ett fin putsa och pitcha ett helt nytt projekt/koncept till ett nytt företag som kommer ge mig bra betalt för att segla jorden runt. (har idag två stora globala företag som är intresserade) Om allt går efter planen skulle jag behöva folk som kan standby och hjälpa till med segling där och när det behövs, Jag betalar naturligtvis lön. Ni två verkar vara personer jagör letar efter.

Detta kommer inte starta fören nästa år men hade vart fint om jag kunde ta med i min affärsplan, att jag lätt har tillgång till kompetent folk när det behövs. så hör av er.

Kommentar

Senaste inlägg

Kollaps

There are no results that meet this criteria.

Senaste ämne

Kollaps

There are no results that meet this criteria.

ANNONS
          ANNONS

Working...
          X