ANNONS ANNONS

Allmänt meddelande

Kollaps
No announcement yet.

söker plats som besättning höst 2011

Kollaps
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
Nya inlägg

• söker plats som besättning höst 2011

Hej! jag letar plats som besättning på ARC över Atlanten nov 2011.
    Har seglat med vänner i flertalet år och gick seglarsteg 1 & 2 samt tog mitt förarbevis på ABC Seglarskola (Saltsjö-Duvnäs) i maj/juni 2011. Har dessförinnan varit på sjön sen jag var liten.
    Jag är anmäld till ISAF Offshore Personal survival course och satsar på att hinna ta kustskepparn innan okt slut. Jag är tillgänglig för segling fom början av november.
    Jag är flytande i engelska och kommunicerar ok på spanska. Jag är easygoing, en teamplayer, lojal, stark och i god kondition. Jag gillar att segla (såklart) resa, träna, skratta och upptäcka nya grejer i livet. Jag gillar att äta o dricka gott och jag är ok på att laga mat även om jag är mer intresserad av segling. Jag vill så supergärna komma iväg på den här seglingen så om du eller nån du känner skulle behöva ytterligare besättning på din/sin båt - tveka inte att höra av er. Jag är såklart lika noga och intresserad av era kunskaper o erfarenheter av sjö o båtar som ni är av mina.

bästa,
    Elaina
    Last edited by Elaina; 2011-08-28, 21:56.

Elaina, kom du inte iväg förra året så kanske du vill hänga på oss nån sträcka? Vi ska i för sig inte segla ARC men tanken är att vi ska segla runt jorden på 2-3 år i vår 39 fots stålbåt. Vi tänker kasta loss i augusti i år. Kolla in Segla.nu - Läs om vår världsomsegling som är vår hemsida :)

Kommentar

Senaste inlägg

Kollaps

There are no results that meet this criteria.

Senaste ämne

Kollaps

There are no results that meet this criteria.

ANNONS
    ANNONS

Working...
    X