Allmänt meddelande

Kollaps
No announcement yet.

Vill korsa atlanten i höst! Eventuellt även annan långsegling intressant

Kollaps
X
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
Nya inlägg

• Vill korsa atlanten i höst! Eventuellt även annan långsegling intressant

Letar efter en båt som ska korsa atlanten i höst/vinter och som har plats för en till i bestättningen!

Jag kan segla och har seglat varje sommar de senaste 5-6 åren. Saknar dock erfarenhet av länge havsseglingar.
    Teoretiska kunskaper finns i form av förarintyg. Planerar att vara klar med kustskepparintyg och VHF-cert i sep/okt (innan ev. avsegling såklart), eventuellt även fartygsbefäl klass VIII om det hinns med.

För övrigt är jag en 20 år ung social och positiv kille. Har lätt för att lära och följa instruktioner, är hyggligt händig och inte rädd för att hugga i när det behövs. Förväntar mig att aktivt delta i segling dag/natt, navigation, matlagning, underhåll/reperationer och allt annat som långsegling innebär. Att bidra till rullande kostader är inget problem. Talar även bra engelska och lite horribel tyska om det är relevant.

I andra hand kan även seglingar över/vid indiska oceanen, Afrika och stilla havet etc. vara inressanta.

Har du en plats? skicka ett PM eller mejl till martinlindqvist92 [snabel a] gmail [punkt] com så snacka vi mer!

mvh, Martin

I stort sätt allt som flyter kan ta sig över Atlanten. finns mängder av båtar i 27 - 33 ft klassen som skulle vara perfekta.

Kommentar

Senaste inlägg

Kollaps

Senaste ämne

Kollaps

Working...
    X