Allmänt meddelande

Kollaps
No announcement yet.

Söker en tredje person

Kollaps
X
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
Nya inlägg

• Söker en tredje person

Halloj!
    Vi är två skojfriska pojkar/grabbar/män i 30-årsåldern som söker efter en tredje person inför våran jorden runt projekt.

Vi är två stycken för tillfället som har en Albin Vega som vi håller på att rusta för fullt inför detta äventyr.
    Då våran tredje person hoppade av så söker vi nu en splitter ny person som är villig att lägga ner lika mycket jobb och bli delägare i våran Albin Vega för en seglats en varv runt klotet.

planerar att komma iväg 2014.

För att detta skall vara genomförbart är det väldigt viktigt att personkemin stämmer då vi skall befinna oss på en väldigt liten yta, så brevvänner undanbedes. ;)

Vi beräknar att vara borta i 2 till 3 år beroende på vad vi kommer överens om för rutt och dylikt.

Är detta något för dig så tveka inte att höra av dig till oss.

Du hittar mer information på: http://asstrid.slaf.se

Yaaarrr
    Dennis Asplind & Oskar Adin

P.s Våran hemmahamn är på bästkusten, Göteborg! http://asstrid.slaf.se

Yaaarrr
    Dennis Asplind & Oskar Adin

P.s Våran hemmahamn är på bästkusten, Göteborg!" />

Hej hej
    Johan från gbg 30 år men bor i trelleborg nu...
    Klart intresserade av ert projekt! har haft 2 vegor så man vet vad dom går för.
    Hör gärna av er.
    Mvh Johan

Kommentar

Hej,

Jag är intresserad av att veta mer om detta. Jag har nyss fyllt 31 och bestämt mig för att göra samma seglats men saknar partners för detta äventyr. Jag bor strax norr om Göteborg och pluggar nu förarbevis samt kustskepparintyg på kvällstid. Hör gärna av er så kanske vi kan ses och se vart det leder.

Med vänliga hälsningar
      Marcus Lindholm

Kommentar

Hej

Jag läste på er hemsida att ni planerar på att montera ett häckroder.

Har de senaste somrarna träffat en tysk seglare på Vänern som är båtbyggare och konstruktör, han säljer kompetta häckrodersatser till Albin Vega med beslag och allt som behövs.
        se bifogad bild.
        Click image for larger version

Name:	Albin Vega.jpg
Views:	1
Size:	86,7 KB
ID:	257418

Han heter Horst Lange, en äldre man som endast pratar tyska.
        Telefon i Tyskland +49 4825 8458

Peter
        LM27

Kommentar

Trevligt.. hoppas ni hittar någon! Vi sticker också 2014, 15 juli , ska ni vara med i ARCen? Hoppas ni kommer iväg och att vi syns någonstans, jag bjuder på drickat!

Kommentar

Senaste inlägg

Kollaps

Senaste ämne

Kollaps

Working...
          X