Allmänt meddelande

Kollaps
No announcement yet.

Fruntimmer???????

Kollaps
X
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
Nya inlägg

Miklos1, pröva på att ge råd i båtfrågor, det kan eventuellt fungera bättre än i äktenskapsfrågor. Du vet inte förrän du provat...

Kommentar

Ursprungligen postat av MagnifikMaxi Visa inlägg
      Miklos1, pröva på att ge råd i båtfrågor, det kan eventuellt fungera bättre än i äktenskapsfrågor. Du vet inte förrän du provat...
      Men pröva att ställa en båtfråga då...

Kommentar

Ursprungligen postat av toaen Visa inlägg
        Ni har helt rätt i ert svar.

Miklos1 svar var plumt och dumt, omoget och barnsligt. Men det finns många idag som är egotrippade.
        Jag gav ett rakt å ärligt svar. Men tydligen så ville du bara ha medhåll å tröst.

Ny här på forumet. Trodde att det var ett båtforum där man ställer raka å ärliga frågor å ger raka å ärliga svar.
        Tyvärr börjar jag att misstänka att det är en syjunta jag hittat...

Kommentar

Ursprungligen postat av Miklos1 Visa inlägg
          Jag gav ett rakt å ärligt svar. Men tydligen så ville du bara ha medhåll å tröst.

Ny här på forumet. Trodde att det var ett båtforum där man ställer raka å ärliga frågor å ger raka å ärliga svar.
          Tyvärr börjar jag att misstänka att det är en syjunta jag hittat...
          Och jag gav dig ett rakt ock ärligt svar om vad jag tycker om din åsikt.

Intresant att i stort sett samtidigt dyker frågeställningen upp här. Kvinnor och båtliv - MotorbtSnack - BryggSnack - Forum - Maringuiden

Kommentar

Och jag gav dig ett rakt ock ärligt svar om vad jag tycker om din åsikt.

Intresant att i stort sett samtidigt dyker frågeställningen upp här. Kvinnor och båtliv - MotorbtSnack - BryggSnack - Forum - Maringuiden
            Svarar du ofta på frågor som inte har ställts?

Kommentar

Jag förstår dig fullständigt - du har min fulla sympati.

För mig har det varit ännu värre. Jag sålde båten för att vi aldrig seglade. Blev tvingad att köpa en annan segelbåt. Sen har jag bytt båt några gånger. De som jag tycker är ok passar aldrig den delen av familjen som aldrig vill följa med på sjön och som är helt ointresserad av båtar och segling. :confused:

Vad har du för båt ?

Kommentar

Senaste inlägg

Kollaps

Senaste ämne

Kollaps

Working...
              X